dinsdag 25 november 2014

Er is geen ontsnappen aan

De afgelopen weken kon ik het even niet opbrengen om te bloggen. Opnieuw zat ik in de achtbaan van emoties. Onder meer slecht nieuws over een medepatiëntje, maar ook geluk om Art die helemaal opgaat in het Sinterklaasgebeuren. Maar dan de gedachte erbij: misschien is dit het laatste jaar...
Toch kon ik er erg van genieten, zijn koppie dat vol overtuiging meezingt met Sinterklaasliedjes, en ben zo blij dat hij nu op en top kleuter kan zijn.
Ik was ook goed in staat om te genieten van thuis. Alleen ik en de jongens. De toekomst voor me uit schuiven. Kop in het zand.
Maar nu slaat de onrust weer toe. Zie opeens een raar loopje bij hem. Het gaat weer niet goed met zijn ontlasting. Hij heeft vannacht weer gespuugd.
Laat het niet die rottumor zijn.

We gaan het snel weten. Aanstaande dinsdag een nieuwe MRI.

6 opmerkingen:

  1. oh wat een onzekerheid weer.
    Ik ga heel hard duimen dat ontlasting heel snel komt en dat de mri goed zal zijn, zodat jullie kunnen blijven genieten van de sinterklaas tijd.

    knuffel voor jullie

    Heidy Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hopen op goed nieuws en steken een kaarsje voor jullie aan... thumbs up! Sterkte lieverd! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Mariëlle,

    Ik ben een jou onbekende bloglezeres. Je verhaal over Art en jullie raakt me. Wat een rotziekte! Wens je heel veel sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Morgen brand hier een kaarsje.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte vandaag. We duimen heeeeeeeeel hard voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ellende.... Heel veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen