maandag 7 december 2015

Mijn wens voor jou

Mijn kereltje. Je gelooft nog heilig in de man met de witte baard. Ik zie je koppie bij zijn bezoek aan school. Je bent blij, onder de indruk maar toch ook een beetje ondeugend. Eens een boef...
Je leeft volop in het moment, gaat er helemaal in op.
Wat ik hier zie, is alles wat ik jou toewens. Dat je geniet van je leven, hoe kort het ook mag zijn. Dat je meedoet, net als iedereen. Je het gevoel hebt dat je hetzelfde pad mag bewandelen als de kindjes om je heen. 
Je bent zo anders maar net als ieder ander kind.

1 opmerking:

  1. wat mooi geschreven... Ik volg je blog omdat ikzelf een kleinzoon heb van 2 jaar met een medulloblastoom. Ik wens jou en je gezin veel mooie momenten toe in 2016 en
    ik hoop dat Art nog lang kan genieten van het leven. Je bent een fantstische moeder voor hem !

    BeantwoordenVerwijderen