maandag 18 april 2011

Update

De afgelopen weken kon ik me er niet toe zetten het blog aan te vullen. Deze periode is ontzettend zwaar voor ons allemaal en het zat Art niet echt mee.
Om met het goede nieuws te beginnen: Arts operatie is geslaagd en het lijkt er op dat het geprikte gaatje nog werkt ook. Hij heeft geen last meer van zijn hoofd. Alleen heeft het rotavirus Art te pakken genomen en duurde het heel lang voor hij zo stabiel was dat hij naar de afdeling oncologie mocht.
Inmiddels heeft Art toch zijn eerste chemo gehad, nu twee weken geleden. Vorige week ging het heel slecht, al zijn weerstand was weg, en werd hij weer opgenomen in het AMC. Vrijdag mochten we voor een paar dagen naar huis.
Morgen wordt Art weer opgenomen voor het tweede blok chemo. Het liefste hou ik hem thuis nu hij weer wat opkrabbelt. Ik voel me ellendig, net nu ik Benten en Art allebei tot rust zie komen wordt hun wereld weer op zijn kop gezet. En dat zal nog vaak gebeuren.
Hopelijk mogen we vrijdag of zaterdag weer naar huis. Maar omdat we inmiddels hebben geleerd dat niets zeker is, hebben we gisteren alvast een paasontbijt gedaan. Dat kan niemand ons meer afnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten