woensdag 15 februari 2017

Voorbereidingen

Vandaag had ik een afspraak met een uitvaartbegeleider. Het was best pittig maar het voelt goed dat ik het heb gedaan. Het lijkt ook voorbarig misschien, maar ik heb ervaren hoe snel het kan gaan als de kanker vrij spel krijgt. En ik ben in mijn hoofd al best bezig met hoe ik zijn uitvaart zou willen en wat de mogelijkheden allemaal zijn. Soms raak ik verstrikt in mijn eigen wensen en de mogelijkheden. Het was fijn om erover te praten met iemand die er verstand van heeft.
Ik denk dat ik de juiste persoon voor Art en ons gezin heb gekozen. Nu dat stukje is ingevuld, kan ik me weer volledig op het dagelijks leven richten.  

5 opmerkingen:

  1. Tegen wil en dank moedig zijn....Hopelijk mag je je nog lang richten op het dagelijks complete (!) gezinsleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heftig om te lezen.....
    Fijn om te lezen dat het zetten van moeilijke stappen ervoor zorgt dat je je weer volledig kunt richten op het dagelijkse leven. Ik vind je een dappere dodo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel vertrouwen, rust, liefde, warmte en kracht toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volg je al vanaf het begin hoe gaat het nu gr w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volg je ook al lang, vraag me ook af hoe het nou is met Art en jullie.

    BeantwoordenVerwijderen